دانش بنیان های برتر تقدیر شدند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، بیست و سومین سالروز ملی صادرات با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید که در این مراسم شرکت های دانش بنیان برتر در صادرات تجلیل شدند.

دانش بنیان های برتر تقدیر شدند

به گزارش خبرنگاران، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در سالن اجلاس سران حاضر شدند. با حضور این مسئولان مراسم بیست و سومین سالروز ملی صادرات برگزار گردید.

در این مراسم از 44 صادرکننده نمونه و ممتاز سال 1398 تجلیل شد.

در این میان 6 شرکت دانش بنیان به عنوان صادرکنندگان نمونه لوح و تندیس های خود را از معاون اول رییس جمهوری و معاون علمی و فناوری رییس جمهوری دریافت کردند.

همچنین 5 شرکت دانش بنیان نیز به عنوان صادرکنندگان شایسته تقدیر لوح و تندیس های خود را دریافت کردند.

برنامه ریزی برای افزایش صادرات 100 میلیارد دلاری به 15 کشور همسایه و اعطای کارت ویژه صادرکننده نمونه از دیگر اتفاقات مراسم سال جاری بود.

بیست و سومین سالروز ملی صادرات امروز یکشنبه در سالن اجلاس سران با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مجلس، صادرکنندگان و فعالان بخش خصوصی برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1101

به "دانش بنیان های برتر تقدیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش بنیان های برتر تقدیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید