رادوشویچ: من و بیرانوند مسئله ای با هم نداریم، نیم ساعت آخر ملاقات با نساجی سخت گذشت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: 30 دقیقه پایانی ملاقات با نساجی سخت گذشت، اما خوشحالم که به پیروزی رسیدیم.

رادوشویچ: من و بیرانوند مسئله ای با هم نداریم، نیم ساعت آخر ملاقات با نساجی سخت گذشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بوژیدار رادوشویچ پس از برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی گفت: درست است که دروازه ام را بسته نگه داشتم، اما مسئله مهم برد تیم بود. نیم ساعت آخر مسابقه سخت گذشت، اما خوب بود. از طرفداران تشکر می کنم و انشالله که قهرمان شویم.

وی درباره شرایطش در پرسپولیس اظهار داشت: انصاری فرد مرد بزرگی است و سعی می نماید همه مسائل را حل نماید. قطعاً او تمام کوشش خود را خواهد نمود و بر این باورم که می تواند این کار را کند.

دروازه بان پرسپولیس ادامه داد: من و بیرانوند مسئله ای با هم نداریم. ما همکار و هم تیمی هستیم و از یکدیگر حمایت می کنیم. علیرضا انسان فوق العاده باشخصیتی است و هر زمانی که من در دورن دروازه می ایستم، از من حمایت می نماید، درست همان کاری که من در زمان که نیمکت نشینی انجام می دهم.

رادوشویچ با بیان اینکه امیدوار است پرسپولیس نیم فصل دوم را به همین شکل ادامه دهد، گفت: از طرفداران بابت حمایت هایی که از من در این مدت و در این بازی داشتند، تشکر می کنم. خیلی مسرورم، چون ما پیش از هر چیز سه امتیاز این بازی را کسب کردیم و یار دوازدهم ما در هر بازی در تعداد زیادی به استادیوم می آیند و از ما حمایت می نمایند. امیدوارم در انتها فصل بتوانیم با کسب چهارمین قهرمانی متوالی آنها را مسرور کنیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2102

به "رادوشویچ: من و بیرانوند مسئله ای با هم نداریم، نیم ساعت آخر ملاقات با نساجی سخت گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادوشویچ: من و بیرانوند مسئله ای با هم نداریم، نیم ساعت آخر ملاقات با نساجی سخت گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید