مساعدت وزیر راه و شهرسازی برای حل مسائل کمربندی شیراز

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران/فارس شهردار شیراز، از مساعدت وزیر راه و شهرسازی برای حل مسائل کمربندی این کلانشهر اطلاع داد.

مساعدت وزیر راه و شهرسازی برای حل مسائل کمربندی شیراز

سید احسان اصنافی شهردار شیراز در حاشیه بازدید از کمربندی جنوب غرب شیراز به اتفاق وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: کمربندی شیراز به عنوان یکی از محورهای مواصلاتی جنوب کشور است که نقش مهمی در اقتصاد کلان حمل و نقل کشور دارد.

به گزارش خبرنگاران نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، او ادامه داد: با اقداماتی که به وسیله شهرداری و سایر ارگان ها در سال های اخیر در کمربندی شیراز اجرا شده، نسبت به قبل، شرایط بهتری دارد اما همچنان با مسائلی روبرو است که باید با تعامل و همراهی دستگاه ها مرتفع گردد.

شهردار شیراز با اشاره به بازدید میدانی از کمربندی جنوب غرب شیراز عنوان نمود: با همراهی وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مدیران استانی از محور کمربندی جنوب غرب شیراز بازدید کردیم.

اصنافی اعلام نمود: در این بازدید وزیر راه و شهرسازی از نزدیک با مسائل کمربندی جنوب غرب شیراز مطلع شده و دستور رسیدگی و برطرف مسائل آن را صادر کرد.

او عنوان نمود: با عزم و اراده جدی دولت سیزدهم امیدواریم هرچه زودتر وعده حل مسائل کمربندی شیراز که به عنوان یکی از پرحادثه ترین نقاط کشور شناخته شده، محقق گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 14886

به "مساعدت وزیر راه و شهرسازی برای حل مسائل کمربندی شیراز" امتیاز دهید

1 کاربر به "مساعدت وزیر راه و شهرسازی برای حل مسائل کمربندی شیراز" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مساعدت وزیر راه و شهرسازی برای حل مسائل کمربندی شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید